Defect bij levering
Mijn product is bij levering defect…
Het is mogelijk dat een product bij levering defect is. Wij verzoeken u om zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst, uw product aan ons te retourneren. Hiervoor dient u via ons contactformulier een retourformulier aan te vragen. Vervolgens zendt u dit formulier samen met uw product en de originele factuur naar ons toe. Het product dient compleet en in originele onbeschadigde verpakking te worden aangeboden. Na ontvangst van het product, zal deze door ons worden onderzocht op het opgegeven defect.
Is er sprake van het opgegeven defect, dan zal het product binnen een redelijke termijn kosteloos vervangen of gecrediteerd worden. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor onze rekening en zullen aan u worden gecrediteerd.
Wanneer er geen defect wordt geconstateerd aan het product, dan kunnen wij onderzoeks- en handlingkosten bij u in rekening brengen en zijn de kosten voor het retourneren en het door ons opnieuw verzenden van het product voor uw eigen rekening.