Bugs en klachten
Ik wil een bug (fout) doorgeven…
De webshop van Venema Multimedia is met zorg samengesteld. Het kan echter voorkomen dat u een bug (fout) tegenkomt. Wij stellen het zeer op prijs als u dit ons laat weten. U kunt deze melding doorgeven via ons contactformulier.
U dient hierbij de volgende gegevens te vermelden:
- uw voor- en achternaam
- uw e-mailadres
- de probleemomschrijving (graag met URL van de pagina waarop het probleem zich voordoet)
- uw besturingssysteem en browserversie
Ik wil een klacht indienen…
Venema Multimedia verwerkt iedere order of garantieafhandeling met de grootste zorg. Evenwel is het mogelijk dat uw aankoop niet voldoet aan uw verwachtingen. Wij verzoeken u dan om contact met ons op te nemen, zodat wij uw klacht zo snel mogelijk kunnen oplossen. Een tevreden klant staat bij ons centraal.
U dient de volgende gegevens te vermelden:
- uw voor- en achternaam
- uw e-mailadres
- de klacht- en/of probleemomschrijving
- referentie (bestel-, artikel- en/of garantienummer)
Wanneer bovenstaande wijze niet tot een voor u wenselijke oplossing leidt, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebWinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten (op voorwaarde dat deze nog niet elders in behandeling zijn) aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr.